Kom je ergens niet aan uit? Wij staan voor je klaar!

Heb je een specifieke vraag? Bel ons!

Ons doel is om het zo simpel mogelijk te maken. Toch kan het voorkomen dat je nog een vraag hebt. Geen probleem. Gewoon even bellen.

Bel 085 051 09 39

Veelzijdige dienstverlening

Altijd ervaren medewerkers voor jouw fiscale of financiële vraagstukken. Boeqr is niet het zoveelste administratiekantoor. Ons doel is om u te ontzorgen. Dat gaat dus over meer dan alleen uw belastingaangifte. Denk bijvoorbeeld aan schenkings- of erfbelasting, het aanvragen van huursubsidie of diverse toeslagen. Maar ook zaken rondom AOW of SVB kunnen we voor je oppakken.

Financiële supervisie

Inzichtelijke advisering

Behoefte aan een adviesgesprek? Dat kan!
Heb je vragen of behoefte aan een adviesgesprek van fiscale of financiële aard? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Voor alle mogelijke onderwerpen hebben wij specialisten beschikbaar die jou verder kunnen helpen. Gewoon even bellen, dan vertellen wij je wat je van ons mag verwachten.

Inzichtelijke advisering

Veelgestelde vragen & antwoorden

Als ik het abonnement beëindig, wat doen jullie dan nog voor me?

Vraag & antwoord

Als u het abonnement beëindigt dan betaalt u altijd nog tot 1 februari. Wij handelen lopende zaken netjes af. De aangifte inkomstenbelasting over het voorafgaande jaar verzorgen wij nog voor u mits u geen ondernemer bent.

Maak direct een afspraak

Kan ik een afspraak maken?

Vraag & antwoord

U kunt altijd een afspraak maken met ons. Bel (085) 051 09 39 en we plannen die direct in.

Maak direct een afspraak

Wat is de duur van een abonnement?

Vraag & antwoord

De eerste abonnementsperiode is altijd langer dan 1 jaar. Alleen dan zijn wij in staat om de afgesproken diensten ook volledig af te ronden. Daarna wordt het abonnement telkens met 1 jaar verlengd.

Maak direct een afspraak

Hoe werkt boeqr?

Vraag & antwoord

Boeqr biedt verschillende abonnementen. Afhankelijk van uw wensen maakt u zelf uw keuze en bepaalt zodoende dus ook zelf de prijs. Op onze website ziet u welke diensten bij welk abonnement behoren. Dus geen verborgen kosten of onverwachtse rekeningen.  Sluit u liever geen abonnement? Dan bieden we onze diensten ook éénmalig aan.

Maak direct een afspraak

Hoe werkt een abonnement?

Vraag & antwoord

Als u een abonnement sluit (als particulier) dan beslaat de eerste periode altijd meer dan 12 maanden en eindigt altijd op 1 februari. Vervolgens wordt het abonnement telkens stilzwijgend met een jaar verlengd. Wij verrichten de afgesproken werkzaamheden in het jaar waarin het abonnement loopt. Eventuele aangiften of werkzaamheden die betrekking hebben op een voorgaande periode zullen apart in rekening worden gebracht. Uiteraard ontvangt u altijd vooraf een heldere opgave van de kosten.

Maak direct een afspraak

Hoe wordt er met mijn gegevens omgegaan?

Vraag & antwoord

Uiteraard dragen wij er zorg voor dat uw gegevens zorgvuldig worden bewaard en opgeslagen. Hoe we daar precies mee omgaan kunt u vinden op de privacyverklaring en de algemene leveringsvoorwaarden die u op onze website vindt.

Maak direct een afspraak

Wat kan boeqr voor mij doen?

Vraag & antwoord

Op de website hebben we getracht al onze diensten te presenteren aan u. We vatten het nog even samen: wij begeleiden u bij uw aangifte Inkomstenbelasting en aanvullend eventueel allerhande formulieren (zoals huurtoeslag, zorgtoeslag etc.). Dat doen wij op basis van de door u aangeleverde gegevens.

Maak direct een afspraak

Hoe snel kan ik met boeqr aan de slag?

Vraag & antwoord

Nadat u met ons contact hebt opgenomen plannen we zo snel mogelijk een afspraak om uw wensen door te nemen. Na het vaststellen van de definitieve opdracht hebben we ongeveer een weekje nodig om volledig op te starten.

Maak direct een afspraak

Is er een fysiek bezoekadres beschikbaar?

Vraag & antwoord

Jazeker, u kunt altijd terecht op ons kantoor aan de Bredaseweg 85 in Etten-Leur.

Maak direct een afspraak

Hoe kan ik jullie bereiken?

Vraag & antwoord

Wij zijn op alle mogelijke manier te bereiken. U kunt ons bellen, mailen of bezoeken. Kijk op onze website voor de contactgegevens. Onze klanten krijgen de beschikking over een beveiligde portal voor het uitwisselen van informatie.

Maak direct een afspraak

Kan ik ook voor eenmalige diensten bij jullie terecht?

Vraag & antwoord

Voor u als particulier hebben we een aantal eenmalige diensten specifiek benoemd. Staat de door u gewenste dienst er niet tussen? Neem dan contact met ons op, dan bespreken we graag wat we voor u kunnen betekenen.

Maak direct een afspraak

Is mijn abonnement opzegbaar?

Vraag & antwoord

Het abonnement is met een opzegtermijn van 3 maanden opzegbaar. Aangezien de abonnementsperiode altijd loopt tot 1 februari van het jaar moet je dus opzeggen voor 1 november. Zodoende hebben wij de gelegenheid om lopende zaken netjes af te ronden.

Maak direct een afspraak

Staat jouw vraag er niet tussen? Kom in contact!

Neem contact met ons op
Kom met boeqr in contact.